1. Haberler
  2. Asgari ücret belirlendi

Asgari ücret belirlendi

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Asgari Ücret Saptama Komisyonu, 4’üncü kez toplanarak, 2021 yılının ikinci asgari ücretini belirledi. Devlet, işçi ve işveren taraflarını temsilen 5’er üyenin katılımıyla Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı toplantı salonunda yer alan toplantıda, taraflar asgari ücretin tespiti ile ilgili görüşlerini ortaya koyarak oylama yapıldı.

Yapılan oylama sonucu Asgari Ücret, oy birliğiyle 1 Ekim 2021’den geçerli olmak üzere brüt 4 bin 970 TL olarak belirlendi.Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre Asgari ücret brüt;

Saatlik: 28.67 TL

Günlük: 229.38 TL

Haftalık: 1146.92 TL olacak.

Açıklamada, yasanın  çırak olarak tanımladığı 15 ile 17 arası işe alınanlara bu kıstasların %30 indirimle uygulanması önerisinin de oylanarak, oybirliği ile kabul edildiği belirtildi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Asgari ücret belirlendi
+ -
Giriş Yap

Gündem Ada ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Takip Et